måndag 7 juni 2010

Sunday all day

Igår var det finfint väder, men jag hann icke sola för det -,-
Nääh istället låg jag inne till klockan två för att vänta in solen (dyker inte upp på vår terass förrän vid den tiden) och när klockan väl blev två bestämde vi (jag, pappa, Emma och Sara) oss för att åka till fyndbörsen för att se om min mobil skulle hamnat där. Men det hade den ju självklart inte, sådan tur har jag inte. Och en likadan begagnad kostar fan 800:-, ofta att jag har råd till det? Hoppades på att den skulle kosta under 500:- eftersom den kostar 2000:- som helt ny. Chockerande jag vet! HAHAH.
Sedan åkte vi ut till farmor en liten stund. Det är fan en hel circus där, 2 småhundar (varav den ena är skit lugn och den andra sår och skäller på absolut ingenting) sen har vi Dogge. En rotweiler, en stor sådan, som ska vara hos alla exakt samtidigt så mycket plats får man inte. Glömde jag nämna att farmor bor i en liten 1:a? Så ni kan tänka er, jag, pappa, Emma, Sara och farmor + 3 hundar och massa möbler i samma rum. Vilket helvete säger jag bara..
Sedan när vi väl kom hem, ringde Sandra och frågade om Helena hade ringt mig eftersom hon hade frågat om mitt nr. Satt och snackade med Sandra typ 20 - 30 min och samtidigt var det någon som försökte ringa men orkade inte svara den personen eftersom jag trodde att det var någon av Saras otroligt jobbiga kompisar. Men det var visst Helena fick jag reda på (A). Så efter maten stack jag till Bo01 där Helena, Olsson och Pattiliten fanns och umgicks lite med dem. Sen stack vi hem till Helena och spelade kort, lyssnade på musik och hoppade på studsmattan. Sen körde Olsson mig hem runt 23 någon gång.
En härlig dag, men ingen färg. Buhuu :'(



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar