lördag 5 juni 2010

Skaka rumpaaaah.

Tjenamos. Om 8 dagar åker jag till Rhodos med tjejerna, det är fan snart.
Och det finns ju självklart saker som måste fixas inför resan, bl.a skriva ut biljetterna, fixa färg och komma på allt man ska ha med sig ner och samtidigt ha alla de sakerna hemma! Vilket jag ligger efter med radikalt.

Idag har jag bättrat på färgen, men vill och måste bli ännu brunare för att inte bränna mig totalt nere i grekland. Har också med hjälp av Emma kommit på allt jag måste ha med mig dit, shiit det är skit mkt egentligen. Ungefär lika mycket som jag tog med mig till Ecuador och där var jag ju fan i 2 veckor. Men mindre tröjor och byxor denna gången. Men ändå, finns inte mkt plats att skriva ner saker på nu hehe. Och massa som behöver köpas in. Speciellt bh och bikini. Speciellt bikini!! Vad ska jag annars bada i liksom?
Hoppas bara jag har råd till allting :/ 
Saknar min mobil som fan, men jag måste gå vidare. Hur svårt det än är, jag måste tyvärr. Känns som jag blivit dumpad på något sätt, sickt. Men har iaf bestämt att när jag kommer hem från Rhodos och fått pengar så ska jag köpa en exakt likadan mobil. Fast begagnad och billigare än 1.000:-
Ska börja fixa med Dagens lista nu, så snart kommer nästa inlägg.

Coooooooooooolour!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar