torsdag 10 juni 2010

Du tänker inte på mig och jag slutar tänka på dig, är vi kvitt då?

Känner mig duktig idag, som sagt har bokat in en shoppingtur i stan med Sandra samt en jobbintervju som sker imorgon. På lördag ska jag fixa det sista inför resan och samtidigt vara supernervös för att vi 4 tjejer ska åka iväg helt alone i en hel vecka i Grekland och bli så jävla bruna som vi bara kan.
Idag har jag lagt in en annons på blocket då vi måste börja sälja Saras gerbiler då de börjar bli extremt många nu, men lille Fabbe med 3ben ska självklart behållas (A). Sen nu har jag äntligen lyckats sätta igång svarttvätt och t.o.m hunnit hänga upp kläderna när maskinen var klar. Funderar på om jag ska tvätta vittvätt imorgon eller om jag ska ta en snabb maskin nu ikv så vi får det undanstökat. Hmmm, återstår att se vad jag väljer.
Nu ska jag dock sätta mig ner och göra "Dagens lista" och slänga in den innan jag gör någonting annat.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar