torsdag 10 juni 2010

Vad får man om man korsar pms med gps?

Naaah, har pillat lite med biljetterna inför resan nu. Men får inte riktigt rätt på det så vi ska sticka till ticket imorgon och kolla om vi gjort rätt eller inte. Och samtidigt få ut biljetterna ordentligt :)
Sen kom jag på att arbetsintervjun jag skulle gå på var en sida jag ansökt om jobb på, alltså inte grannar.se utan en annan sida. Tur man har hjärnan med sig ibland. Mamma har alltid sagt det, "tur du har huvudet fastsatt på axlarna annars hade du väl glömt huvudet med". Tänk om man hade gjort det, sån idiot.
Sen en annan sak jag stört mig på under kvällen. Vilken människa går in på facebook den dagen man tar studenten? Är inte det en dag man ska fira och inte sitta inne på datan och dega`?  Jag fick iaf inte ihop hur den människan möjligtvis kan tänka. Någon som förstår? Isf snälla berätta det för mig.
Men nej, sista inlägget för idag. Hade tänkt att gå och lägga mig nu eftersom det är skola imorgon. Täänk allra sista gången i den skolan. Fifan.

> btw, svaret är : En sur-kärring som hittar en vart man än är! Wahahahahahahah..

. godnatt



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar