fredag 4 juni 2010

It's gooone forevah.

My cellphone is gone.
My id-card is gone.
My visa-card is gone.
It's all gone.
Goooooone forevah.

Yupp, de flesta som läser detta vet det redan. Men kan berätta historien lite kort så ni andra förstår vad som hänt. Tog ju studenten igår och vid utsparken slängde jag iväg min påse (innehållande mobil m.m), men glömde tyvärr den och skulle hämta upp dig hos vaktmästaren idag. Men min mobil, mitt id-kort och mitt bakomat kort saknades. Vaktmästaren hade visst hittat väskan utanför påsen helt öppen.
Såå det är inte ens löns att smsa eller försöka nå mig peoples! Eller om ni har mitt hem nr så kan ni alltid försöka där. Just nu försöker jag hitta en billig mobil på blocket, eller om ni har någon sony ericsson som påminner om min som ni vill sälja så får ni säga till! Och kommer få hem SAMMA nr som jag hade innan, så radera inget, nästa vecka. Får se ut det går, I'll let you know om det händer något nytt.

Skulle egentligen till Olssons student idag, men är total splittrad efter det som hänt så känner inte för någonting. Känner mig gråtfärdig hela tiden och jag saknar seriöst min mobil. Känns som en del av mig är borta, så mkt fanns på den mobilen som nu är totalt gone.
Men ska gå nu, orkar inte sitta här mer. Cyaa someday someway!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar