torsdag 10 juni 2010

Time is running out..

Har inte hunnit fixa ett piss, och ännu mindre tid har jag på mig att fixa det som behöver fixas.
Är ensam hemma och planerade att börja tvätta efter maten, men tror ni att det är gjort? Hah, nej. Verkligen inte. Imorgon är det skola kl 10, ska få mina underbara betyg. Ska bli skönt att se på det pappret och inse då att jag inte har några G:n alls. Najs. Efter det drar jag upp Sandra till stan för att köpa bikini till Rhodos-resan, en som passar denna gången annars blir det katastrof. Sen vid 2 tiden följer hon med mig till en jobbintervju som jag ska på. Helt vilse där med, jag har precis tagit reda på vilken adress jag ska till och jag vet att det handlar om barnflicke-jobb men liksom vilken annons det är har jag ingen aning om :|
Bara hänger med och hoppas på det bästa antagligen. Usch..
På lördag ska jag försöka träffa Olsson och byta lite presenter, hämta mitt hårspray och kanske låna ett par skor av henne. Får se om de passar först, kanske, kanske inte. Sen ska Harriet också komma hit, hon ska vaxa mina armhålor xD   lycka till säger jag bara! Hatar saker som gör ont och jag klarade inte av det när mamma skulle vaxa mina ben. Såå vi får se, hehe.

Men nej, nu måste jag slänga in svarttvätt i tvättmaskinen så jag får någonting gjort. Sen passa på att slänga ner lite i resväskan med. Sådant som jag inte kommer använda innan avresan!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar