onsdag 9 juni 2010

Stanna hemma eller gå ut?

Denna dagen har bestått av att sova tills klockan ett någongång och sedan ligga i soffan och kolla tv. Har inte gjort ett piss mer, jo tömt diskmaskinen så inte pappa skulle flippa ut när han kom hem. Men icke mer. Känns chilligt, och nu går jag omkring med min pyamas fortfarande på mig. Hahahah, måste skärpa mig xD

Fick precis frågan om jag skulle med ut ikv, orkar jag?
Jag vet inte ens om jag vill, alltså jo innerst inne vill jag men alltså det fysiska vill inte. Det innebär liksom att jag måste klä på mig, sminka mig, platta håret, och viseversa innan jag väl är klar. Och sen kostar garderob och jag veeeeeet inte. Borde jag gå ut? Som Helena sa: Sista gången med tjejerna innan vi drar till grekland.
Hahahah alltså sista gången som man festar som en vit person ;) wahahaha. Det lät nästan som vi ska vara i grekland i evigheter. Men det ska vi jue inte. Usch, ska jag med eller inte`? Det är frågan, en fråga som inte verkar ha något svar direkt..

Och Ferialito åkte till Libanon idag :( ska stanna i 5 veckor, hallåå? Jag dåh?   Nahh, kommer sakna arslet av mig under dessa 5 veckorna efter henne. Men hon kommer snart igen, men det gäller att hålla igång färgen på kroppen. Hon har snackat om hur svart hon kommer vara när hon kommer tillbaka. Nej fyfan. Måste gå. Måste bestämma om jag ska med eller inte. Tufft val!



1 kommentar:

  1. HAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHHAAH

    Hahahah alltså sista gången som man festar som en vit person ;) wahahaha.


    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

    :D

    MISS U MY DARLING!!!!!!!!!!!!


    /dardana

    SvaraRadera