måndag 7 juni 2010

Arbetssökande eller arbetslös?

Jaaah, det är frågan. Men säger nog snarare arbetslös, vet inte varför men jag har ju inget jobb :/
Men det ska det bli ändring på, även om jag inte vill. Men stack, tillsammans med Helena, Pattiliten, Chris och Dennis till arbetsförmedlingen idag och skrev in oss. Eller iaf jag, Chris och Dennis. De andra två glömde sina id-kort så de får komma tillbaka imorgon.
Men jag skrev in mig, och ska komma tillbaka efter jag varit i Rhodos igen. Visa mina intyg sen är jag väl klar att börja söka. Fyfan! Tiden bara rinner iväg, me not lajki.
Ska bara skaffa jobbcoach först, borde kanske kolla efter en sådan nu? Eller vad tror ni?
Tror fan att jag ska börja med det nu, direkt efter detta inlägget.

Hmm, sen idag har jag bara typ kommit hem, ätit middag, sovit 1½h och sedan kollat på Biggest loser. Stackars Filipe åkte hem :/


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar