lördag 26 juni 2010

Bombade!

Shulelu.
Ni kommer snart bli bombade av inlägg, hade tänkt ägna resten av min kväll av att lägga in inlägg från resan. Hur mycket jag orkar vetifan man ska försöka så mkt och klarar. Det kanske kommer lite avbrott av bilder mellan inläggen också, så ni väljer väl själv om ni ska läsa dem eller bara bläddra vidare. HAHAH.

Men först ska jag dra lite information om min dag.
Kom hem runt halv 4 inatt och somnade väl runt 4  I guess, men vet inte helt säkert xD Sen vaknade jag runt tolv, men låg i sängen och kollade på tv till klockan blev 4 kanske? Sen spenderades dagen av att spela kort med mamma och Sara och efter maten spela wii, biggest loser med Emma och Sara. Det var jobbigare än vad jag trodde från början men jag lät inte lika mycket som de elefanterna gjorde igår! :D
Sen hamnade jag på det superkalla och mysiga golvet och smsade en stund innan jag valde facebook och blöggen!

Nu kommer bomberna, watch out!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar