fredag 11 juni 2010

Without you, I would be lost.

3 underbara år har nu passerat och vi med dem. Så jävla många helt fantastiska personer som man har lärt känna under dessa åren har bara gjort dem bättre. Hade inte kunnat tänka mig en bättre gymnasietid än den ni har gett mig, och inga ord kan förklara hur tacksam jag är över att ni ville bli en del av mitt liv.

Ni utstrålar värme och glädje
ni får mig alltid på gott humör.
Till er kan jag vända mig ifall jag inget hör.
Ni stannar hos mig när alla andra har gått..
ni är de bästa vänner jag fått..
Ni ska veta att i mitt hjärta har ni alltid plats
Och ni heter inte Mats, Rolf eller Knut..
Ni är vänskap för mig..
så lämna mig ej!
 
Kan inte förklara det bättre, alla ni kommer alltid vara en del av mitt liv. Hur livet än vänder och vrider sig efter det här, så är inte dessa 3 åren dem sista med varandra. Vi får se till att det blir fler minnen efter det här, mååååånga till.

Jag älskar er alla, från topp till tå, and beyond <3







1 kommentar:

  1. love uuuuuuuuuuuu my dear friend :D

    <3

    /dardana

    SvaraRadera