lördag 26 maj 2012

Betyder!

Mina vänner är awesome, alltså ord går fan inte att beskriva. Visst att man bråkar och att man inte gillar varandra alltid med det de gjorde idag gör mig så glad att jag har dem som vänner. Som jag sa till dem, aldrig att jag förväntat mig att någon skulle göra detta.

Malin hade smsat mig i veckan och frågat om vi kunde ses på fredag eller lördag, ska iväg imorgon så kan inte då. Så fick bli idag, men jag slutade åtta så va egentligen inte direkt pigg på det och ja. Men Malin väntade snällt och fint på mig här hemma när jag slutat och hon körde mig upp i stan. Inte visste jag väl vad som va planerat.. Började gå på gågatan så helt plötsligt ser jag Sandra och Steffi, vilket sammanträffande liksom :| Så vi går och sätter oss på burger king och där dyker Ferri och Dardana upp från ingenstans. Tog mig några sekunder att inse att de va något som inte riktigt stämde, ofta vi bara träffas sådär. Har aldrig hänt. Men de va ju riggat alltihop, mina kära fina underbara kompisar.
Fick en sten "saknar dej" och en scrap-book med foton på våra år tillsammans (visar bild på det imorgon hade jag tänkt mig).

Ville bara avsluta detta inlägget med att säga, JAG ÄLSKAR ER! <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar