söndag 13 maj 2012

Spindel,spindel på väggen där

Vettifan hur jag ska kunna sova inatt :|  Kom hem för ca 30min sen och är nu redo för sängen, BARA ett problem.. hittade en spindel på väggen, en gul liten svartprickig en. Inte jätte liten men inte direkt stor heller, äcklig va det iaf. Jag hämtade papper som jag skulle mosa den med, meeen den började krypa på pappert istället så jag kastade iväg det i sängen och nu hittar jag inte spindeln igen. Creeeepy :(
Bäddat om och allt men den är försvunnen, letat under sängen, mellan madrasserna, under lakanet, under kuddarna och jag har ryst som fan i mitt täcke. Men the spider is no where to be found, funderar starkt på att sova i soffan inatt.

Läst på en sådan sida "visste du att", att en människa sväljer ca (ett antal som jag inte kommer ihåg just nu) insekter i sömnen under ens livstid. Och jag är inte direkt sugen på att en spindel ska vara ett av dem.. No way. Obehaglig känsla, känns som jag har djur över hela kroppen nu.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar