torsdag 31 maj 2012

Borta från tjugo

19 dagar kvar, imorgon är det bara 18 och så fortsätter det tills jag snart säger hejdå till Olsson, Nilsson och Helenis då de åker till barcelona. Sen säger jag hejdå till resterande av mina vänner och familj och helt plötsligt kommer det vara dags för mig att stiga på planet som kommer ta med till första stoppet i London.
Ofattbart nu när jag tänker genom, 19.. Inte mer något med tjugo, jag är seriöst inne på tiotal nu. På fredag ska man packa inför 4dagar i stockholm, på tisdag ska jag packa upp och sen börjar det. Packa inför ett helt år utomlands, lycka till.

Kommer ihåg när jag och Helena pratade om detta för ett år sedan. Visst idèen lät kul och vi babblade på hur vi hoppades och ville att det skulle bli, men inte alls trodde jag att jag om ett år skulle sitta och räkna ner dagarna till att det verkligen skulle hända.
Och jag vet att när dagen väl kommer då det är dags för mig att åka, så kommer jag att ångra mig. Jag kommer vilja åka hem, packa upp mina saker och stanna här i malmö med min familj och mina vänner. Men just nu vill jag det här så jävla gärna, jag vill åka NUNUNU. 19dagar kvar, räkna med att det kommer komma flera liknande inlägg under dessa dagarna!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar