torsdag 24 maj 2012

Inte de minsta lilla ekonomisk

Jag är verkligen inte ekonomisk när jag tänker efter.. Visst att jag kan spara en massa, men det är ju pengar som kommer försvinna i the US. Men alla pengar jag låter vara kvar på mitt vanliga konto försvinner ju oftast på mindre än 2 veckor?! Och det är inte direkt på något bra, mat och saker som jag egentligen INTE njuter av :S Bara kastar iväg dem.
Men nu måste jag tänka på vad jag gör med dem, hålla i dem hårt. Ska köpa presenter till pojkarna&till mamman, åka till Stockholm nästa helg + ha fest den 9de. De blir en hel del pengar :| Tur att jag får bra med pengar imorgon, ska försöka ha lite pengar kvar innan jag åker åtminstonde.

Anledningen till att jag börjar tänka på mina pengar är för.. att jag har kollat kläder i några dagar nu. En massa som jag vill ha nu inför sommaren. Men samtidigt borde jag inte köpa något eftersom jag snart åker, men det är svårt att motstå. Tror min kropp känner på sig när de kommer in pengar som man kan spendera.
Näh, men har presentkort på Gina så ska försöka använda det iaf. Sen KANSKE det kommer med 1 eller 2 plagg extra med mig hem, who knows?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar