onsdag 30 maj 2012

Bad luck turning?

Halloj! Hemma under springpass, ska snart gå igen dock. Nästa pass är mellan 16-20 och jag ska förbi en bankomat först, ska ta ut pengar som jag måste ge till Diana. Hon ska betala för lokalen eftersom jag är i stockholm på måndag, så lika bra att ge henne dem idag :)
Ringde även stället där jag ska fixa mitt hår, så den 7oktober försvinner min utväxt. Den dagen som passade dem bäst var turligt nog en ledig dag för mig, yey. Insett att jag haft en hel del otur den senaste tiden, men idag började det faktiskt kännas bättre. Kom upp i tid, va faktiskt glad och pigg på jobb och än så länge har ingenting gått emot mig. Mer än att jag börjar känna mig lite trött nu, men det ignorerar jag fullt ut.

Ska se till att få på mig mina jobb-byxor och sen drar jag iväg till jobbet för pass 2.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar