måndag 21 maj 2012

Treated like an ass

Blev inget gym nu heller, jag som lovat att följa detta jävla schemat. Får väl köra extra hårt imorgon istället om detta ska fungera!
Bigbrother Marcelo är en skit, förstår inte riktigt vad folk gillar med honom. Visst jag gillar inte Annica heller men liksom, vill man själv bli behandlad som Annica blir behandlad? men samtidigt får hon skylla sig lite själv, hon bidrar till några av hans reaktioner. Usch, att folk kan vara så mot varandra bara. 

Jobbar 13-18 imorgon, stängning på den förskolan antar jag. Sen MÅSTE jag till gymmet, kanske ska passa på att tvätta bilen också!? Fått utskällning av min farbror nu, ikke bra om man säger så. Så nu är det bara att ta tag i det.
Superkul också att det va 35sidvisningar på inlägget "one month to go" eller va de nu hette. Tog "mitt rekord" med hästlängder xD


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar