söndag 13 maj 2012

Träningschema!

36dagar kvar och tiden bara springer iväg, helt sjukt.
Hittade inte spindeln igår, så gick och la mig sen trodde jag att jag kände något på min fot så jag hoppade ut sängen innan någon ens hunnit säga "buh".. Sov på soffan en timme innan jag gav upp och kastade bort täcket och la mig sedan i sängen, igen. En trött Johanna på jobbet idag är väl det minsta man kan säga haha.

12-20 på burger king är vad min dag bestått av, två första timmarna va ett helvete med sen kom man igång igen. Och just nu har man faktiskt varit jätte duktigt, eller en bit på vägen mot jätte duktig. Precis gjort ett tränings&kost-schema, där det står hur/vad jag ska äta och vad jag ska träna just den dagen eller om jag får ledigt. Bara de dagar jag jobbar till åtta som jag inte kommer träna, annars kommer de rulla på ordentligt.
Även köpt ett kosttillskott som ska förbränna fett, minska sötsuget och öka mättnadskänslan. Får se om de fungerar också bara, hope it does! Nu ska jag även göra som jag blev tipsad, lägga in en bild som bakgrundsbild på mobilen som motiverar mig till att träna och göra det jag vill.. gå ner i vikt. 36dagar kvar i Sverige, 36dagar kvar att få ordning på mig själv!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar