måndag 28 maj 2012

Lika svårt varje gång..

Vart tog tiden vägen? 21 dagar kvar innan take-off. Börjar få lite blandade känslor nu också, hur mycket jag än vill åka så är det en annan del av mig som inte vill. Men det är väl rätt vanligt, eller?
Ska gå och lägga mig nu, jobbar 12-15 imorgon så de är ju skönt. Sen ska man träffa Linnea på en tur på entrè skulle jag tro, har presentkort här som behöver användas. Får inte glömma att ta med det bara!

Skickat efter min present till min värdmamma nu, så den kommer förhoppningsvis i veckan. Lite grejer kvar att köpa in till barnen bara. Hade velat gå in på br-leksaker men de finns inte på entrè så får ta det senare i veckan. Hittade två billiga sverige tröjor till pojkarna också, men inte helt säker på att ge dem något sådant bara. Ändå Sverige, mitt hemland men hur intressant är det för dem. Vad tycker ni? (till detta inlägget får ni gärna skicka iväg en kommentar eller ett sms om ni har en åsikt, svar eller tanke!)
Försöker även hitta någon Astrid Lindgren film på engelska, antingen text eller tal. Helst Emil i Lönneberga men det kvittar rätt mycket, jag har inte haft någon tur men ni andra kanske vet någon som säljer??
Går bananaz på dessa presenter, men ska inte köpa för många. Ska ha plats med dem i väskan + vill helst inte åka iväg med övervikt :|   Vilket påminner mig om, kanske dags att börja kolla igenom vilka kläder jag vill ha med mig?!

Neeeeeh, förhilvede måste sova. GODNATT!

1 kommentar:

  1. Om Sverige tröjorna inte är så dyra så kan du ju köpa dem. Dem kan ju tycka att det är kul att få dem om inte, så har du inte slösat så mycket i alla fall :)

    SvaraRadera