lördag 5 maj 2012

Lååång dag, men ändå inte.

Långsammaste dagen ever :(  Vaknade runt halv tolv och va faktiskt rätt pigg, men pallar absolut inte sminka mig så hade tid över för annat.. som att äta frukost t.ex. Annars brukar jag få kasta i mig den om jag inte struntar i den helt och hållet.
Jobb 13-16:30 men trodde aldrig jag skulle komma därifrån, och inte blev det bättre av att jag hade ont i huvudet och jag fick se alla sluta klockan tre. Det är inte alltid kul på jobbet har jag märkt. Anyway, kom därifrån till slut. Har precis ätit och nu sitter jag här och funderar på om jag ska kolla ett avsnitt av one three hill. Klockan åtta ska jag även skypa med min värdfamilj, hoppas bara att pojkarna inte springer iväg en massa som förra gången. Vill ju prata lite med dem också :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar