söndag 20 maj 2012

Helgen i ord

Ännu en dag har passerat, jobbade under kvällen och blev klar exakt 21:30, perfekt ju. Sen hem och kolla bigbrother där både Rodney och Camilla fick lämna, trist men visste nästan att de inte skulle sitta i finalen. Anyway, jag mår förvånadsvärt bra idag om man tänker efter hur de va igår. Kanske borde berätta lite?

I fredags gjorde jag faktiskt inte så mycket men blogga hade jag inte tid med iaf xD Stack hem till Sara mot kvällen för lite tjejmiddag och mys, drog hem igen vid tolv när de andra stack ut.
I lördags blev det först en pigg och glad öppning på burger king med chefen, slutade tre och stack hem och gjorde mig klar för resterande av dagen. Skulle egentligen till Pildammarna och träffa massa gamla bf:are men det regnade så jag sket i det, åkte hem till Nilsson istället och påbörjade förfestandet tidigare. Sen dök de andra upp och för att hålla en lång historia kort så kan jag säga: en sista utgång med my girls på ett år and it was AWESOME!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar