torsdag 3 maj 2012

Better or not better?

Kan väl säga att dagen blev lite bättre tillslut, eller ja, kan jag de? Jobbade till åtta, va duktig och gjorde helt fint vid min station som senare ändå förstördes.. ajabaja. Vid sju kom alla bilar vi saknat under hela dagen, bil efter bil och jag visste knappt va jag hette under den studen haha. Men ut fick jag maten och betalt tog jag, sen om det blev rätt får jag verkligen hoppas. Inte jag som packade och vi fick inga klagomål så rätt måste de blivit?!

Mamma kom och hämta mig, och nu när jag kom hem låg där ett paket på sängen och väntade. Tröjan jag beställt till min värdpappa har kommit :D
Fick höra att han gillade NHL, speciellt New York Rangers och i det laget spelar Henrik Lundqvist så jag beställde en sverigetröja med just Lundqvist på ryggen. Dyyyyrt, men de är de värt de (om han blir glad vill säga..). Så nu ska jag bara ta och köpa något till mamman också, vet redan vad men inte exakt var jag ska hitta den. Fick även räkningen från cc som nu är betald, yey. 11.000:- fattigare och fattigare kommer jag bli..
Snart är det bigbrother och efter det ska jag sova, ska jobba på en förskola imorgon mellan 7:30-16. Bilen dit lär det också bli, jävla piss cykel.. gaaah :(




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar