torsdag 3 maj 2012

Flat tire

Ja, vet inte om denna dagen varit bra eller dålig. Eller jo det vet jag förresten, den är praktiskt taget piss ^^
Fick sms imorse av chefen, vilket ledde till att jag jobbar 11-20 idag. Ingen sol för min del nej.. varför tackade ja? Pengar styr verkligen mitt liv och jag som lovade mig själv igårkväll att ta de lugnt med jobben, aja. Inte nog med att jag kommer jobba bort denna fina dagen så fick jag punktering på vägen hit, fick gå med cykeln från lindängen till svågertorp. Mamma får hämta mig och cykeln sen. Ah just det, även om det är de minsta problemet för dagen så läste jag att jag ska stå i DTn ikväll, alltså hela dagen xD

Hur fint det än är ute så är det kallt i skuggan.. fuck liksom. Bara skugga på baksidan ju, eller ja, känner inte direkt för att sitta under träden precis.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar