söndag 27 maj 2012

Inte bra, inte bra

Jag mår inte bra :|  Vaknade runt halv två idag och då mådde jag bra, sen har jag legat hela eftermiddagen i sängen och kollat på American Idol. Men när jag började göra mig iordning inför jobbet blev jag helt plötsligt jätte varm och började må illa. Kom sen till jobbet och då va jag ännu närmare till att spy och jag blev jätte yr :S  Men fick bortbytat min sista 1½h till Joyce så att jag kunde komma hem.
Är fortfarande inte helt okej, men har ätit lite så nu mår jag faktiskt inte illa. Men de gör fruktansvärt ont i bakdelen av huvudet och det känns som jag måste anstränga mig för att verkligen se det mina ögon kollar på. Allt blir suddigt annars..

Anyway, missar ytterliggare pengar. Typiskt, hade det varit att jag åker i juli så hade det inte varit okej, men jag har redan en del pengar så jag kan inte stirra mig blind på att jag råkat förlora 300:- denna månaden. Nu får jag chansen att kolla bigbrother ju, så ska lägga mig i sängen och göra det nu.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar