tisdag 29 maj 2012

Good shoes

Lär behöva ta med bra skor till Stockholm! Kollade precis vägar och kartor till ställena jag ska till när jag besöker huvudstaden, hade nog varit lost även om jag bott där och jag har ändå bra lokalsinne. Kommer nog gå en hel del, speciellt eftersom jag inte kan deras buss och tåg-system och dessutom är de rätt dyrt. Så det blir billigt och bra med att promenera.

Stockholmsresan än så länge
Lördag: Tåget, checka in på hotellet, äta ute och sen ha en lugn kväll.
Söndag: Gå i stan och på kvällen blir det bigbrother final!
Måndag: Gröna lund.
Tisdag: Checka ut, ambassaden, cultural care och hem.

Trevlig och härlig lång helg kommer det bli. Längtar redan, ska bara packa ner en liten väska att ha med mig också. Sen får det gärna bli lördag, SNABBT!

just because she's amazing


1 kommentar: