onsdag 23 maj 2012

Lite mer ledig? Nej!

Märkt att det inte blivit så många bilder på sistone, så de ser skit tråkigt ut.. haha. Men inte haft någonting att ta på direkt men det ska ändras snart, hoppas jag!
Jobbade 8-16:30 idag. Jag är ju med i jävla vikariebanken haha, men eftersom jag ville va ledig lite mer denna månaden så efter halva så tog jag bort resterande tider som jag inte hade blivit bokad på. My ass, det va vad jag trodde. Blev bokad förra veckan (idag då) och inga sköna tider. Rätt roligt också, va inte alls ute mycket och ändå var det skit fint väder :/

Kom hem, somnade i stolen på balkongen så gick in och la mig i sängen istället. Sov till halv tio, hahaha. Tror de blir en rätt svår uppgift att somna inatt. 11-20 gäller på burger king imorgon så borde ju vara utvilad för mitt eget bästa :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar