lördag 5 maj 2012

Feeling blue

Skypade med familjen för en liten stund sedan, gick pratat lite med den äldsta sonen om vad han gjorde i skolan idag och  han ville veta hur man uttalade mitt namn. Längtar verkligen tills jag kommer dit. Hoppas dock engelskan blir mycket bättre, just nu känns det som att man upprepar samma mening eller ord hela tiden. Ibland  vet jag inte ens vad jag ska säga, så bara sitter där och nickar.. 44dagar kvar, 48 tills jag träffar familjen.

Annars så känns det som att jag kommit in i en liten deppig period, men så är det väl för alla. Man kan inte må bra alltid. Kom nog in i den igår för har inte alls känt mig bra sedan jag vaknade efter min "vila". Så då är det bara att se hur länge den varar och att hoppas att den inte blir för jobbig. Måste ändå se till att ha kul nu under min sista månad här. Aja, nu vet ni iaf vad som står på om jag skulle råka låta jätte negativ de kommande dagarna. Mycket tankar som passerar :/


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar