tisdag 1 maj 2012

Cleaning lady for a day

Dagen har bestått av STÄDNING. Tog sovmorgon till halv två, verkligen länge sedan jag kunnat sova utan att ställa klockan för jag ska göra någonting under dagen. Så idag var det äntligen dags, vaknade och kunde ligga kvar i sängen hur länge jag än ville. Men ligga och dra mig va inte va min hjärna kände för.. så jag bestämde mig för att städa. Verkligen dags då jag inte städat på.. ja, jag vet inte hur länge sedan det var.
Rensade ut alla kläderna, la de rena i garderoben och slängde in resten i tvättkorgen. Dammsugade och tvättade, hängde även upp dem på tork efteråt. Duktig flicka, borde nästan få medalj.

Men detta kändes faktiskt bra, nu vet jag att jag kommer klara av att städa upp efter pojkarna sen också. Lite hopp fick man iaf ;D

Före, hade hunnit rensa innan denna bilden togs men ändå.. look at it!
Efter


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar