onsdag 2 maj 2012

Sommaren är här

Ligger ute i det super fin vädret och solar, när solen nu är framme så får man ju passa på. Igår städade jag ju bort hela dagen så hann inte ens sitta utomhus fem minuter, tar igen det idag istället.
Annars så jobbade jag innan, trist att jobba de timmar solen tar som mest. Men lika bra det så slipper bH bränna mig antar jag. Och ja, cykel it was. Rätt skönt dit men på vägen hem gick de supertrögt :s  aja, hemma nu iaf.

Ville först till bulltofta och springa 2,5an med Sara eftersom hon tjatat så mycket den senaste tiden, men de ville hon inte idag så förslog att vi skulle ut och åka inlines men de skulle hon ju inte heller göra. Lite irriterad är jag.. fint väder och mina systrar sitter hellre inne och kollar på one three hill. Men jaja, de får väl ångra sig sen när jag flyttat och inte kan hitta på något med dem längre. Neh, nu ska jag återgå till solningen :)

solen&värmen, välkomna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar