fredag 18 maj 2012

One month to go!

Blev gymmet ändå, att stå på gymmet mellan halv tolv och halv ett är fan starkt gjort.. speciellt om man talar om mig. Blev lite löpband, lite crosstrainer och lite magövningar som ledde till att jag fick ont i nacken istället. Bra jobbat! Så nu kan jag vara ledig i två dagar utan dåligt samvete, sen back on it igen på söndag.

Måste även tillägga att idag/nu är det den 18de maj vilket innebär att om exakt en månad så flyttar jag :D Kan ni förstå det? För det kan fan ta mig inte jag :| 31dagar kvar, kommer ihåg när det var 78dagar kvar. Shit va tiden går snabbt och shit va lite tid jag har kvar med mina kompisar. Meeen no time to waste, träffar vissa imorgon och fler på lördag så detta blir nog bra ändå.
31dagar kvar bitches, yey! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar