fredag 11 maj 2012

Aerobicstripstease

Varit ledig idag, fyfan vad skönt. Och med det innebär att jag sovit till ett och sen inte gjort ett skit! Eller jo, runt fem åkte jag till gymmet, undverk böter och förstår nu också varför jag fick det senast.. Man kanske borde läsa de små skyltarna också? Bad luck helt enkelt, orsaken var att den 9de varje månad får man inte stå på den sidan av vägen eftersom de städar gatorna så jag stod rätt men bara fel dag. Äh, shit happens.
Blev aerobicstriptease som sagt och det var rätt nice, nya moves så man kunde inte allt utantill. De ska även ha en "mob" på stortorget den 26maj som vi funderar på att anmäla oss till, kaaaanske.

Även kollat genom min to-do lista och börjar inse att det är dags att jag fixar fler kryss. En hel del saker som jag kan fixa redan nu och inte behöver vänta med tills sista stund. Nästa vecka ska jag försöka få en hel del gjort, rätt sköna tider både på vikariebanken och bk. Sen ska jag också bestämma mig för vilken data jag ska ha.. Kollat runt och den jag bestämt mig för va borta, typiskt. Men nu kanske jag kan ta en bättre version av den tidigare, får se hur de blir.
Men fredag it is, inga direkta planer så blir väl bara att ta de lugnt här hemma!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar