onsdag 16 maj 2012

Bättre än förväntat

Om jag kommer kunna ställa mig upp ur sängen imorgon är en mycket bra fråga. Benen har ju fått jobba mer än någonsin nu under dessa tre dagarna, jag verkligen satsar. Tyvärr får ju låren lida lite för det. Sitter ner vid datan ju, sen när jag ska resa mig upp så kommer jag bara halvvägs innan benen säger stopp.
Fast jag trodde ju redan igår att jag inte skulle klara gå idag men imorse gick det riktigt bra ändå, så kanske har turen med det imorgon också?

Nu är jag verkligen redo för en eller två dagars ledighet, men ja jobba imorgon också sen får jag en dag ledig och den behövs verkligen! Dagen gick faktiskt bättre än förväntat, inte så illa på förskola nr 2 heller. Jag och en annan vikarie som hade stängningen och vi kom därifrån 40min tidigare än väntat. En mycket bra dag alltså. Blev sen till afropowerdansen men den va ändå ingenting för mig så de gjorde mig inte så mycket, en tur på löpbandet och sen hamnade jag här som vanligt.
Snart bigbrother och sen kan jag nästan tänka mig att jag ska sova.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar