onsdag 30 maj 2012

What I like about you

I'm hooome, eller har varit de i snart en timme men jag är ändå hemma. Pass 2 har gått riktigt långsamt, efter två timmar var jag redo att gå hem för då kändes det som fyra timmar gått. Kollade på klockan klockan 6 och nästa gång jag kollade så va klockan bara tjugo över, nästan som någon skämtade med mig. Inte blev det mycket bättre av att folk kom dit med sjukt otrevligt humör + sjukaste beställningarna ever.
De som beställer borde få testa på att stå där bakom kassorna och ta beställningar som de själv ger, inte direkt easy om jag säger så. Gaaaaaah..

Så nu har jag tagit ut min lilla frustration, behövdes för att jag ska fortsätta kvällen med ett öppet sinne. Annars hade jag nog stängt ner rätt snabbt haha. Aja, what to do now? 40min kvar till bigbrother, ska ju lätt kolla på det som vanligt. Men nu kanske jag ska dra igång ett avsnitt av "what I like about you", älskar serier man kollade på när man va yngre. Så då är det väl bara till att köra igång?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar