måndag 21 maj 2012

Samvete isn't good

Dåligtdåligtdåligt, jag har inte varit på gymmet idag :|  Måste ju följa mitt träningschema men jag är helt död så jag orkar verkligen inte, men samvetet börjar hinna ikapp mig nu F.A.N!
Lämnade jobb en timme tidigare idag eftersom det hände absolut ingenting, så nu måste jag verkligen sköta mina resten av mina jobbtimmar om jag ska få ut en hyffsat bra lön i juni. När jag kom hem va de meningen att jag bara skulle byta om och sen sticka iväg för att träna, men satte mig på balkongen och där stannade jag. Köpt laptop så satt där ute och lyssnade på musik och tog roliga bilder med Emma.
Men härligt att man kan sitta ute i shorts och linne till klockan nio och inte frysa, sommar nu kanske? :D

Åååh, samvete över träningen så vad ska jag man göra, åka till gymmet eller sova direkt efter bigbrother?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar