torsdag 29 mars 2012

Vilka?

Hemma för denna kvällen, riktigt roligt I have to say. En av gästerna ska snart ha föreställning här i malmö, hade varit sjukt roligt att sticka dit. Så pratade lite med Sara och Linnea och kanskekanskekanske ska vi dit och kolla i april!
Annars jobbade jag lite innan idag, lite halvtråkigt så bad t.o.m om att få gå en halvtimme tidigare. Soooo unlike me att det inte är sant. Efter det stack jag upp för ett möte på lernia som jag missat två gånger redan, så jobbet går före men de dagar jag inte jobbar ska jag befinna mig där. Men lite kul lär det nog bli, lite besök i Danmark och så (betalda of course ). Efter det blev det att fixa pass, och sedan en liten runda på gina tricot där jag testade skit snygga byxor. Finns i gröna, gula, rosa och korall, älskar alla men vet inte om jag vågar gå runt i sådana byxor? :/ Tufft val.. Lutar mest åt de korallfärgade dock, sjukt snyggt sen när man blir brun i sommar.

Nu är det 10minuter kvar till bigbrother, sen blir det väl att gå och lägga sig tidigt. Rätt fullspäckad helg, jobb 4h imorgon efter det träning med Ferri (rätt peppad faktiskt), utgång på kvällen tror jag, öppning på jobb på lördag, hem till Olsson på en liten tjejkväll och sen chillaxa söndag (om jag inte får arbete då vill säga, kanske träning med?!). Helgens schema alltså, med öppning för förändringar.

VILKAAAAA?!?
kan någon ens se mig i dessa?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar