söndag 25 mars 2012

Ett år äldre, men inte mycket smartare

Sådär ja, blev en kort skypening med the family. Pojkarna är supergulliga och faktiskt inte blyga som jag trodde, speciellt den äldsta. Men det är ju skitbra då jag kommer vara relativt blyg när jag kommer dit. De visade mig deras lego och deras star wars kläder haha. Fick även reda på att jag och den äldsta delar samma intresse i sport, FOTBOLL. Han ska börja spela nu i september och då blir de jag som skjutsar honom till och från träning, funny :D

Idag blev det jobb till tre, sen nu sitter man här hemma och inväntar mat. Sara fyller nämligen 14 idag så farmor och ena farbrodern är på besök. Äsch, kanske ska gå ut och vara lite trevlig maybe?
Även Sara fick va med en liten del och skypen, pojkarna sjöng för henne och hon blev helt röd i huvudet.. göölligt!

 Graaaaaaattis, my babysister!
(dock är hon inte så här ung längre)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar