söndag 4 mars 2012

Kaos utan paus..

Sådär ja, då va denna veckan över. Sjuk dag på jobbet, blir in-ringd på jobbet en timme tidigare eftersom Johan va sjuk och inte en lugn minut från halv tolv till halv fyra. Full rulle, kaos utan paus.. Inte nog med att vi blev bombade med folk, vår läsk maskin va i sönder så vi kunde inte sälja läsk. Hahaha, sjukt. Men slutat fick jag göra klockan åtta, super awesome. Ledig imorgon, meee lajk. Men får fan inte sova, måste köra med mamma och dogge till djursjukhuset så hunden kan få sin spruta.

Familjens nuvarande aupair har hört av sig, vi ska prata antingen imorgon eller kanske på tisdag får se vad hon säger :) Men det ska bli spännande. Tänk att få bo i NY, i USA. Kan fortfarande inte förstå att jag lämnar min familj och mina underbara vänner om ca 4månader för att flyga över Atlanten och tillbringa ett helt år där. Unbelievable!

Tänkte gå och lägga mig nu faktiskt, det är söndag så inget roligt på tv och sen dessutom är jag sjukt trött. Frågan är bara om jag kommer somna, då jag drack en redbull för ca 1h sedan?! Försöka ska jag dock, och dricka vatten, fan va jag blev törstig helt plötsligt -.-


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar