tisdag 20 mars 2012

money, byebye

Skit samma, lär nog gå ur arbetsförmedlingen. Borde gjort det för länge sedan, men när man får 2000:-/månaden utöver ens lön så är de rätt nice. Tur jag inte räknat med de pengarna i min budget för USA då ju!
Kom till den där inskrivningen imorse, my ass inskrivning I say. Satt i väntrummet, allt dem hade där ju, minst 5 olika väntrum. Whatever cut to the chase, jag stack tillslut. Så ringde mig handläggare på arbetsförmedlingen med han är på semester så ska ringa nästa vecka ist och kolla om jag ska gå ur istället.
Även ringt cc, ska få mail i veckan eller nästa om vad jag ska göra härnäst. Även om besöket på ambasaden som måste göras, måste ju ha visum x) Ska även gå ur a-kassan, lätt värt. De tar ju 360:- varje månad, pengar jag kan spendera på nått bättre, sprit kanske? ;)

Även pratat lite med min blivande värdmamma, hon och min blivande v-pappa har varit tillsammans 17år och gifta 13, idag är deras bröllopsdag! Hon nämnde också att deras yngste son frågat efter mig, så vi ska skypa på söndag så att jag får pratat lite med pojkarna också. Lära känna dem lite, måste komma på lite frågor jag kan ställa dem. Kanske kan hjälpa mig lite med presenter sen frammåt, dock har jag redan en aning.
Yepp, nu ska jag dock kolla på pretty little liars då man får reda på vem som är "A". Spännandespännande, glass till det sen är det bara att trycka på play!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar