måndag 12 mars 2012

Ursäkt i förväg.

Igår lovade jag Jeppsson (en från jobbet) att jag skulle ta hans tid idag, 16-19. Men vill ni veta hur länge jag egentligen jobbade? Blev inringd lite tidigare så började 14 och kom ifrån jobbet till 20:30. Så trevligt kan man ha det! Imorgon blir det ett "vackert springpass", roligare kan man ha de då man inte har så mycket pengar kvar till bensin. Så köra fram och tillbaka mellan passen är inte höjdpunkten på dagen direkt..

Även ber jag om utsäkt för hur trötta ni kommer bli på mig de närmsta månaderna då jag kommer tjata om mitt år i USA i nästan varje inlägg här.
Fick mail från cc idag att familjen tackat ja så nu är det bara upp till mig att höra av mig så fort som möjligt och tacka ja jag med. Ska ringa dem innan jobb imorgon, sen blir det officiellt. Tre månader känns skit långt fram nu, men så mycket som ska fixas så jag får helt enkelt stå ut denna tiden ;) haha. Jo, just det.. pratade med familjen och de sa att de gillade att jag bloggade och att jag fick lov att nämna dem via namn och visa bilder m.m. Men dock tänker jag inte göra något av det förrän jag har något att visa, så när jag fått bilder och tackat ja till cc så kommer med information upp till er också.
Dags att sova nu kanske?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar