lördag 3 mars 2012

Future family?!

Pratade med familjen innan, faktiskt skit trevlig familj och de verkar ha det som jag söker i en familj (utöver min egen då alltså). Killarna va skit söta och helt spralliga, naw och föräldrarna va snälla och de verkade vara på samma sida som jag i det här. Dock hade sönerna en allergi som är rätt svår, att ta hand om då. Eller ja man vänjer sig väl men när de berättade om den så blev man lite skrämd ju haha.
Bor 15min från manhattan/NY så nära och bra till city om man känner för att dra dit. Deras nuvarande aupair va i new jersey över dagen så yey me isf, tänk att kunna åka dit helt random också. Så kul. Ju mer jag tänker på det desto mer vill jag nog att familjen väljer mig.

Sa till min mamma innan att hade de valt någon annan så hade jag nog inte brytt mig så mycket, då kanske jag hittar en familj som matchar mig perfekt? Men de va bara för jag inte hade fått mitt eget badrum, snacka om dum. Nej men jag har hela tiden fantiserat om att leva det typiska amerikanska livet, eget snyggt stort rum men eget badrum och en stor garderob. Så hade de inte blivit i denna familjen då de endast har ett badrum med dusch och totalt två toaletter. Hahah, fan va ytlig jag låter nu :/
Så nu till "väljer mig", det är så att de skulle snacka med flera kandidater ikväll och sen välja utöver det. Men vet inte riktigt om jag vill att de väljer mig, tänk så hittar jag ingen annan familj som jag kommer överens så här bra med? Men samtidigt.. så känner jag mig inte helt säker på denna heller. Hur bra den än verkar, och det är ju som de andra aupairer sagt till mig, "är du inte 100% innan du åker lär du inte vara det när du kommer dit heller".

Men ska inte haka upp mig på det nu, får se vad dem vill först förfan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar