fredag 2 mars 2012

Märks inte.

Det är fredag, fyfan va skönt. Men samtidigt, varför? Jobbar ju ändå hela helgen så vad är de för speciellt med denna lilla fredagen då? xD ABSOLUT INGENTING. 11-30 - 19:00 imorgon och på söndag blir det 12:00 - 20:00, spännande helg eller hur?
Har länge funderat på att tatuera mig, men alltid har det varit funderingar på en liten tatuering. Men tror nu äntligen att jag kommit på vad jag ska göra. Fortfarande ska den befinna sig på foten, men inte exakt på det stället som jag sagt tidigare. Mer tänker jag inte berätta, eller jo, den ska inte göras i Sverige :)

Hade tänkt avsluta denna kvällen med lite dricka, blir antingen cola eller vatten, inte bestämt mig än och till de ska jag skriva upp lite frågor som jag vill veta om familjen imorgon. Fan, ska duscha ikväll också. Men för trött för att sitta här (märks inte dock) så ska dra vidare nu.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar