lördag 31 mars 2012

the choice..

Jobbet är avklarat för idag, imorgon väntar 4 nya timmar på mig. Men det är imorgon det, sitter hemma och är faktiskt inte så trött som jag trodde att jag skulle vara. Ska snart fixa till sminket.. mitt öga började krångla innan igen, sved som fan och nu är nästan allt borta på höger öga och helt kornigt på höger. Nice, NOT!
Vid sex beger jag mig mot Olsson, blir middag där. Får dock se om man tar bilen eller bussen, är jag för trött kanske det inte är den smartaste idèen att ta bilen hem sen men samtidigt kanske jag missar min hållplats med bussen. Dessutom är det skit kallt idag så stå och vänta på bussen är nog ingen höjdare heller, men sen har jag inte mycket bensin på bilen heller.

Jag har en del att fundera ut nu, kan ju göra de samtidigt som jag sminkar mig. Hoppas fan inte ögat börjar sen igen!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar