fredag 2 mars 2012

Klar!

Blev vatten för de som bryr sig, men ska nog ta cola snart ^^  Anyway, duschat har jag gjort och blev precis klar med frågorna. Ska ju självklart fokusera på barnen och mindre på mig så att de ser att jag är intresserad. Så jag har märkt ut de frågor som är viktigast att ställa sen om jag hinner kanske jag kan ta de andra också. Usch, vill fan inte jobba imorgon.. Vill bara få de här överstökat. Nu när jag mailat med mamman verkar hon skit härlig, men är rädd att de inte kommer vara så sen när man skypar. Och jag som blir super nervös över sådant, hur ska de då gå för mig?
Får lugna ner mig nu, dricka lite cola och kolla någon serie (om jag hittar någon bra vill säga). Invänta bigbrother och sen gå och lägga mig. Lång dag väntar imorgon, får se om jag klarar hela, ha ha!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar