måndag 5 mars 2012

Om någon läser detta..

Japp, här har jag inte varit och hälsat på på hela dagen. Som sagt varit ledig, riktigt skönt har det varit. Imorgon förbereder man sig för tre dagar intensivt arbete igen, ska försöka att inte överbelasta mig så som jag gjorde förra månaden så att jag inte går in i väggen helt :)

Skypade med aupairen till familjen i new york innan idag också, skit trevlig tjej som berättade allt jag behövde veta om livet med den familjen. Va helt glad när jag pratat klart med henne, började fantisera mig bort hur det skulle vara att bo hos den familjen.
Meeen sen läste jag en blogg från en tjej som snart ska flytta till new york, hon får egen bil (hade jag bara fått på veckordagarna när jag passar pojkarna, hon får hela tredjevåningen för sig själv + egen toalett (jag får tredjevåningen på kvällarna + dela toalett med resten av familjen). Hon verkar få de som jag vill ha, men samtidigt gillar jag denna familjen och kommer överrens med dem så varför tvivlar jag då?
Vill ju ändå kunna ha allt som Amerika kan bidra med, eget rum, egen toalett, egen bil, samt komma överrens med familjen och barnen och känna mig som en del i den familjen. Känna att jag fått allt sen när jag väl lämnar för att åka hem till Sverige igen.

Nu när jag tänker efter, jag vill tacka ja (om de nu väljer mig) för att jag är rädd att jag inte kommer hitta en bättre familj men samtidigt så VILL jag hitta någon som har det som jag letar efter. Men bo i new york låter helt awesome, kunde inte komma i ett bättre läge. Men det är de sista jag borde gå efter..
Om det är någon som läser detta, snälla hjälp mig, vad ska jag göra? Hur borde jag resonera? hjälp.. :(


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar