torsdag 22 mars 2012

To do, uppdatering.

Skrev nyss en ny to do-list, den andra innehöll knappt något av de jag ska göra haha. Så här kommer en ny som jag kommer kopiera in i några av kommande inlägg framöver, bara för att visa er hur mycket/lite jag har kvar. Gillar att göra lite planering så jag får mer struktur över vad som behövs göra, så jag inte glömmer något. Katastrof liksom..

            To do-list
- Fixa pass [ ]
- Kopiera pass [ ]
- Kopiera slutbetyg [x]
- Kopiera körkort [x]
- Skicka efter polisregisterutdrag [ ]
- Fixa papper till försäkringskassan [ ]
- Ringa eller maila min handläggare på af [ ]
- Betala för polisregisterutdraget [ ]
- Boka hälsoundersökning [ ]
- Kolla upp vikariebanken [ ]
- Boka hotell&tåg biljetter till Stockholm [ ]
- Skicka alla papper till Cultural Care [ ]
(Agreement form, slutbetyg, kopia av körkort, polisregisterutdrag, hälsokontrollen)
- Skicka efter internationellt körkort [ ]
- Betala in till Cultural Care [ ]
- Beställa "personbevis 120 alla relationer" [x]
- Fylla i DS-160 [ ]
- Signera DS-2019 [ ]
- Foto 5x5cm [ ]
- Ordna med "skicka direkt service" [ ]
- Betala in visumavgiften [ ]
- Fixa "proof of founds" [ ]
- Möte på ambassaden [ ]
- Säga upp mig från jobb [ ]
- Köpa laptop? [ ]
- Avskedfest/er [ ]
- Klassträff [ ]
- Packa [ ]
- Presenter till värdfamiljen [ ]
- Växla pengar [ ]

Mer finns nog att skriva in, men kommer inte riktigt på fler haha. Så uppdateringar lär ju ske!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar