tisdag 13 mars 2012

Handlar om att ge och ta!

Faaaan också! Älskar mitt jobb och personerna som jag arbetar med, ja oftast iaf. Men idag blev jag riktigt lack, hela jävla december + februari tog jag tider från en kille på jobbet som han behövde bli av med. Jag tog dem för att vara snäll och han lovade att ta tid från mig så fort jag ville bli av med en.. my ass säger jag. Frågat han tre gånger nu och inte en enda av dem har han tagit. Så har han tjatat på min i två dagar nu att ta hans torsdag och jag sa att jag kunde ta den OM han kunde stanna en halvtimme längre idag så jag kunde gå tidigare pga min huvudvärk. NEEEJ, då va han tvungen att gå prick sju för han skulle hinna träna. Jag ska se om jag tar hans pass på torsdag, men sen är det fan ta mig slut på det. Kan inte han offra en halvtimmes träning, så tänker jag inte offra min lediga tid..

Hade som sagt springpass idag, kom hem runt två och va helt död. Vettifan varför dock.. Iaf, ringde upp cultural care för att tacka ja till familjen. Så nu ska de skicka över informationen till Boston och sedan hör de av sig med alla saker jag måste fixa inför min avresa. Ska även få reda på vilket datum familjen vill ha mig där :)
Sen somnade jag, hääärligt. Kändes utvilad när jag vaknade men fan heller, kom till jobb satte på mig headsetet och sen sjönk allting igen. Huvudvärk, sur, stress.. fyfan vilken dag, ibland är det inte lätt att vara mig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar