söndag 25 mars 2012

Rätt val?

Nyss kollat bigbrother, rätt val att rösta ut Hanna R? Nja, stör mig rätt mycket på henne men som hon själv säger. De kommer bli rätt trist utan henne. Allt som egentligen är roligt att kolla på är sorgligt, så som hon skötte vissa situationer va inte bra om man säger så men nu ska de starta en "glad"-vecka. Hur kommer det bli? Hade själv stört mig på folk, det kommer väl märkas att de nya kommer praktiskt taget fjäska för de andra?

Äh, moving on. Fixade precis blogger på mobilen, varför vet jag egentligen inte. Men blir kanske att börja blogga därifrån nu också, alltid ett steg på vägen. Vettifan vad jag ska göra nu dock, pretty little liars har ju slutat, jersey shore är slut.. Nothing to do. Ledig imorgon också, ska dock passa på att fixa lite stuff:

- Pass
- Ringa min handläggare på arbetsförmedlingen
- Boka hälsoundersökning
- Ringa vikariebanken
- Foto 5x5cm

Mer kan jag inte riktigt göra förrän jag får mitt ny-fixade pass. Kom precis på vad jag kan göra, kolla upp hotell och vandrarhem i el Stockholmo! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar