söndag 18 mars 2012

jobbelijobbjobb

Denna dagen har bestått av jobb, jobb och återigen jobb. 13 - 21:30, can it get any better? :/ Värsta va nog att jag va schemalagd på denna tiden, alltså ingenting jag valde själv..
Kom hem för ca 45min sen, kollade en kvart av bigbrother och nu är jag beredd för att göra mig iordning för sängen. Rätt trött om man säger så.

Mamma frågade mig innan i veckan om jag behövde nytt pass, och de visade sig att det behövdes visst. Mitt nuvarande får ut sommaren 2013 och om det skulle gå så pass bra i USA att de vill ha mig ett år extra (och jag vill stanna) så måste jag ha nytt. Passet ska ju vara minst ett halvår efter det att man kommit hem.. typiskt. Så jag kollade min schema, jobbar HELA veckan förutom söndag.
Äh, whatever. Antar att jag inte behöver stressa så pass mycket över det, får ta de nästa vecka helt enkelt.
Imorgon springpass, ska ringa cc igen och få reda på lite som händer nu framöver. Yepp, men de blir imorgon det!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar