torsdag 8 mars 2012

Min helg började för en timme sedan!

Torsdag, och jag är från och med för en timme sen leh eh eh edig! Två hela dagar men att bara ta de lugnt, kan de bli bättre? Känner inte riktigt för att komma in och jobbar dessa dagarna heller, speciellt inte när man vet att man ska jobba hela söndagen då det samtidigt är skåne-derby i Malmö arena vilket innebär att vi kommer ha fullt upp exakt HELA den dagen. Ska vila upp mig tills dess fan.
Jobbat idag, yes I have. Springpass, så under min tre timmars långa rast va jag på möte på vikariebanken. Bara mitt slutbetyg + polisregister som ska lämnas in sen lär jag nog starta där med. Men hur ofta det blir får jag fan se!

Trots att jag är ledig så vill jag ändå att det ska bli lördag snart, vill veta vad familjen bestämmer sig för. Lider här hemma.. Men lär inte se resultatet förrän sjukt sent på lördagen ändå, ska visst äta middag hos farmor och sen blir det antingen stanna hemma och kolla finalen av melodifestivalen eller dra och bowla med tjejerna. Stannar jag hemma sparar jag pengar, drar jag ut får jag träffa tjejerna. Tough choice!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar