torsdag 15 mars 2012

Fira ledighet!

Torsdag, vilket innebär att det snart är helg. Wiiho och jag är ledig på lördag, vilket jag firar med fest på imorgon. Jag och två till från jobb har planerat att sticka på hemmafest, tråkigaste med skiten är att både jag och Diana slutar åtta. Så blir stressa hem, duscha och fixa sig snabbt som fan xD
Idag körde jag och kopiera mitt slutbetyg på pappas jobb, kom även då på att jag glömde mitt polisregister (tänkte att jag kunde ju ändå köra förbi och lämna skiten när jag va ute och körde) så min plan fungerade inte riktigt. Körde iaf och hämtade dogge, lämnade farmor i stan och hämtade mamma i Lund. Sen träffade man Dardish, länge sedan så KANSKE dags nu?!

Nu är man dock hemma och ska snart in och duscha, ja är ju illa tvungen om planen imorgon ska fungera. Oooh, hörde dörren låsas upp nu. Bäst att springa så ingen annan snor den!

  dagens outfit + hår

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar