måndag 26 mars 2012

Inte som man förväntat sig

Idag har man varit ledig, kanske inte världens skönaste ledighet. Alltid när jag jobbat några dagar i rad så kommer jag på mig själv med att tycka de ska bli skönt med en ledig dag, men när man väl är ledig så hoppas man att jobbet ska ringa in en. För det där med ledighet var inget vidare skönt ändå..
Varit allmänt trött hela dagen, ändå vaknade jag halv ett. Fixat lite nödvändiga saker, en hel del kvar dock. Sen vid fyra körde jag mamma och hunden till skivarp för Dogge så få spruta. Och när jag menar allmänt trött så menar jag att jag ville egentligen inte hålla ögonen öppna när jag körde hem.. då är det illa!

Hoppas på att få hem lite papper nu i veckan, två styckna personbevis, min avanmälan från HRAK och mitt skicka direkt service kuvert så att jag kan fixa mitt pass på ondag. Två månader kvar men känner mig ändå liiiite stressad, inte mycket men tanken finns där att jag kommer åka snart. Måste även säga upp mitt gym-medlemskap innan mars är slut så att det går ut i rätt tid! VIKTIGT, KOM IHÅG DET NU JOHANNA..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar